תשפ"ג פה ואתם עדיין במינוס? הכירו את הפלוסים של max

אבי יעקב No Comments on תשפ"ג פה ואתם עדיין במינוס? הכירו את הפלוסים של max

הידעתם שכאשר אתם באוברדראפט, אתם בעצם לוקחים מהבנק הלוואה? הידעתם שעל ההלוואה הזו אתם משלמים והרבה? הידעתם שעם max תוכלו לשדרג אותה ולהשיג בקלות הלוואה בתנאים טובים יותר מכל בנק? עכשיו אתם יודעים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוב חגי תשרי. שוב יוצאת max, חברת האשראי החוץ-בנקאית המובילה בישראל, במבצע חגים שכבר הפך למסורת. שוב נפתח חלון הזדמנויות נדיר עבור מי שהתוכניות שלו לשנת תשפ"ג כוללות חופשה, שיפוץ, רכב חדש, לימודים, שמחה משפחתית, או כל מטרה אחרת שדורשת מימון. אבל אתם? הלוואות זה לא בשבילכם. ובכלל, אתם אומרים – לא לוקחים הלוואות סתם כך. צודקים!

אבל רגע, אנחנו רק שאלה: יש לכם במקרה מינוס בבנק? אוברדראפט בלעז? כי אם כן, באנו לחדש לכם: אתם כבר לוקחים הלוואה ועוד איך. כמו רובם של 4 מיליון הישראלים שנכנסים למינוס מדי שנה, גם לכם אולי לא סיפרו שהמינוס שלכם הוא בעצם סוג של הלוואה שקיבלתם מהבנק שלכם. הלוואה שבה הבנק מאפשר לכם למשוך ממנו יותר כספים ממה שיש ברשותכם, ועד שתחזירו אותם – הוא גובה מכם תשלומי ריבית שוטפים.

אז היכן הבעיה? למה לא ליהנות מהאפשרות להיות במשיכת יתר? ובכן, מעבר לסיכון בכניסה לחובות שתתקשו לצאת מהם, הבעיה היא שאוברדראפט הוא הלוואה יקרה במיוחד. ויתירה מזאת: בדרך כלל בקושי יש לנו מושג כמה היא עולה לנו. כמעט בכל רכישה אחרת, אנו רגילים לבדוק ולהשוות ואולי אפילו להתמקח – אבל כשמדובר במינוס שלנו, רבים משלימים מראש עם התנאים. משלימים ומשלמים. ביוקר.

 

##  שלום תשפ"ג, להתראות אוברדראפט  ##

 עם יד על הלב, כמה מאיתנו באמת יודעים מה גובה הריבית על המינוס שלנו, או באיזו תדירות היא משולמת? כמה מאיתנו אכן חקרנו, וידאנו ודאגנו שהבנק שלנו מציע לנו את התנאים הכי כדאיים לניהול האוברדראפט שלנו? כאן בדיוק נכנסת max לתמונה, ומגישה הטבה שעושה לכם חיים קלים (ולבנקים – חיים מאתגרים): על כל הלוואה או הצעת הלוואה שתביאו מהבנק, תקבלו מ-max הלוואה בתנאים טובים יותר.

במילים אחרות, max מעניקה לכם חלופה משתלמת למינוס, ולא משנה באיזה בנק אתם. איך? פשוט: מקבלים מ-max הלוואה עד 150,000 ₪ בפריסה של עד 84 תשלומים, ומכסים איתה את המינוס (או אם הוא גדול חלילה, לפחות את חלקו). מעכשיו, במקום לשלם ריבית לבנק – יש לכם הלוואה חדשה מ-max ובתנאים טובים יותר מאלה שקיבלתם. כל זאת בתהליך מהיר במחשב או בטלפון, בלי להתרוצץ, לשלם עמלות או לפגוע במסגרת האשראי הבנקאית שלכם.

רגע אחרי תקיעות השופר, max מגישה מבצע שופרא דשופרא: הלוואה שתתן אלטרנטיבה מעולה למינוס שלכם, ו/או תאפשר לכם לבצע בנחת את הקניות והתוכניות שלכם לתשפ"ג. לקבלת הצעה להלוואה חייגו 5571*.

אי עמידה בפירעון ההלוואה/האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | בכפוף לאישור ולתנאי המלווה: max | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של הלקוח | הפרסום אינו מהווה הצעה למתן אשראי ומקס רשאית לשנות את האמור בו בכל עת | ההטבה תינתן עד ריבית מינימום של פריים + 3% | מותנה בהצגת מסמכים מאמתים אודות הצעה להלוואה או הלוואה פעילה שהתקבלה מהבנק | למצטרפים חדשים בלבד | ניתן לחלק ל-84 תשלומים הלוואות מעל 50,000 ₪ בלבד | קיים היתר עסקה



0 תגובות